Très bon produit! Très facile à utiliser.












Overall rating: 3.0 / 5 from 2 reviews.
Très bon produit! Très facile à utiliser.
Meriem B. 5/5 Verified
Never received my order. I sent them an email about it and got no response. Really unhappy about this since I was looking forward to it.
Daphne M. 1/5 Verified
Store owner replied: Hi Daphne, we’re truly sorry for the frustrating delivery experience. We understand how disappointing it was waiting for your order due to shipping issues. Our support team previously emailed you with a logistics solution, and your package has now been successfully delivered. Please feel free to reach out to our support team with your order number if you have any further shipping concerns. Meanwhile, we are actively improving our logistics service. We plan to set up two warehouses in the US starting in November, which will greatly speed up shipping and delivery for US customers. We sincerely apologize for the inconvenience caused by this long wait, and we truly appreciate your patience and understanding!